Melodifestival och makestöd

Japp, nu är det dags! Den stora årliga kampen mellan artister, låtskrivare mfl ska avrundas med le grande final!Och på måndag kommer alla som "absolut inte ser sån skit" attha tusen och en åsikter haha...
 
JAG tycker ialla fall det är kul och tittar mer än gärna! Fast jag måste erkänna att stora delar av årets startfält är under all kritik. Brrr... Och den enda låt som riktigt satt sig är en låt vi inte bör skicka om vi vil vinna ESC - "En riktig jävla schlager" :-) En helt underbar dänga med riktiga artister som har humor, musikatlitet och självdistans nog att framföra sitt bidrag. Håller nog på Louise Hoffsten eller Ulrik Munther - tror jag :-)
 
Min kära man har ett jobbigt dilemma just nu och kämpar med jobbsökande och funderingar runt detta. Inte roligt, men jag är säker på att det kommer att lösa sig. En sådan suverän man som han är klarar sig alltid! Och jagär där every step of the way.
 
Tack och lov är jag nu klar med min kurs i organisation och ledarskap sedan ngn vecka och kommer nu att försöka omsätta det jag lärt mig sådet kan appliceras på vår organisation.
 
Jag mår bra. Våren är på gång och nu fick jag ett glas vitt i min hand. Helt ok faktiskt :-)
 
Här kommer en fin bild från igår när sonen fyllde 25 (Jösses... 25....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0