Fundersam

Har nu en period då jag funderar för mycket....
 
Det finns en person som tycker väldigt illa om mig (kanske finns många som jag inte vet om...) Denne person, som jag inte känner och som inte heller känner mig, anser att jag förstört för honom och behandlat honom illa. Jag vet att jag inte gjort det och jag vet att många inte tror honom, men TÄNK om någon jag bryr mig om faktiskt TROR på honom. Tror på att jag är en överlägsen paragrafryttare som endast vill förstöra för andra människor. Att mitt leende har "en resonansbotten av maktfullkomlighet" och att jag inte har en gnutta medkänsla eller förståelse i kroppen. Noll människokärlek...
 
Tungt är det och jag tror inte någon riktigt fattar HUR tungt det är. Jag kan inte göra mer åt saken - och jag står samtidigt säker i min uppfattning om att jag inte gjort något fel. Konstig känsla blir det.
 
Snart vänder det igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0