Ujujuj...

Så här lång tid har det nog aldrig gått emellan inläggen, men nu är jag tillbaka. Är just nu hemma och sjuk sedan några dagar tillbaka vilket är urtrist. Idag har jag iaf orkat sätta mig framför datorn - inte illa.
 
Vad har då hänt sedan sist...?
 
Sommar och semester kom och gick med njutning i form av god mat och dryck, underbar samvaro med maken och goda vänner, kul fester, fisketur och - håll i er nu... BAD!! Och DET var flera år sedan jag badade i havet senast. Underbar dag!
 
Visar lite bildbevis på hur en underbar sommar kan se ut
 
 
 
Härligt bad alltså...
 
Och romantisk bröllopsdag!
 


 
 
Mys på altanen
 
Ja nu är hösten här och det känns också bra. Och så tänkte jag blogga lite oftarehaha...

Kommentarer
Postat av: FrkU

TACK!

för att du är tillbaka och för att ni bidragit till vår underbara sommar!

Svar: Tack själva vännen! Och nu kommer det en höst med mkt kul!! Ser fram emot att tillbringa lite av den med er :-)
Littlelibrarian

2012-09-20 @ 08:55:46
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0