Lugna söndag

Så, nu är helgerna över för denna gång och även om det kändes såå trist att plocka bort den underbara granen så känns det ändå helt ok. Som jag skrivit om tidigare, ger granen mig ett extra lugn. Jag kan sitta och njuta av att titta på en vacker glänsande kula som, i sin kombination med den fina gröna granen, ger en extra harmoni. Varje år har jag en speciell favorit och årets ser ni nedan :-)

Vi har även hunnit med att greja en massa i lägenheten. Rensat och gjort i ordning både min garderob och klädkammare. Vardagsrummet har fått ett lyft i form av nytt vitrinskåp och ovanför vår säng kommer det i em hänga en fin tavla. Nästa helg tror jag vi ska kunna fixa lite mer i datorrummet.

Under genomgången av klädkammaren hittade jag en liten låda vars innehåll jag var tvungen att undersöka. När jag öppnade locket fann jag till min glädje några små "vänner" från förr. De hamnade såklart på en hylla så jag kan titta och vara glad att de finns kvar :-) Jag visade maken vad jag hittat, men han såg mest resignerad ut: "ska du ha dem FRAMME??" fniss...

Undrar vad han skulle säga om jag plockade fram min elefantsamling...? Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0