En skön ledig fredag

Är det idag. Och jag vet att det är 950 000 år sedan jag bloggade, men nu är jag tillbaka :-) Ja, mycket har hänt sedan sist. Några omgångar hit och dit med yngste sonen, som jag HOPPAS börjar få lite mer koll igen, men mest har den senaste perioden i mitt liv handlat om den underbara tjänsteresan till York.

Kollegan och jag reste på "staff exchange" underen veckas tid och fick ut enormt mycket av tiden på de två universitet vi besökte. Jag är så glad för möjligheten och hoppas verkligen vi kan få besök från York - helst under nästa år. Det visade sig att vi hade mycket gemensamt och jag ser fram emot att få sammanställa allt till en fin liten rapport OCH utnyttja allt vi fått med oss :-) Titta här vilken utsikt vi hade varje morgon vid den fina frukosten



Och jag var VÄLDIGT nöjd med hotellrummet :-)









Väldigt mysigt fast jag hade vissa problem att få lagom värme på vattnet i duschen, så det blev lite kallt ibland!

Visst ser huvudentrén till York University St John maffig ut!?



Nå, en vecka går fort och det blev dags att försöka få ner allt i väskan igen...



Hmm... Den väskan har gjort sitt, kan jag meddela...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0