Ojojoj

Vad lång tid det gått sedan förra inlägget och mycket har hunnit hända. Jobbet har kört igång, studenterna har återkommit/börjat till oss på Högskolan. Liv och rörelse i korridorerna igen och det är så kul!

Med allt folk följde även en förkylning - första på länge och HELT onödig!

Och, vet ni, yngste sonen befinner sig nu i Västerås och ska på mpndag påbörja sina studier till Fordonsmekaniker! Hela jag har förvandlats till en enda stor tumme som hålls och hålls... Detta är hans stora chans. Snälla, älskade, älskade pojken min, ta chansen!!!


Jag tänkte alltså nu att jag bara skulle kika in här lite, göra ett inlägg och poppa ut igen.

Tänker lägga mig i sngen och se till att min förkylning försvinner...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0