Oktobersöndag

Lite slö idag efter att ha hjälpt fina C med flyttstädning mellan 9 och 18 igår :-) Rent blev det och de nya ägarna kan inte bli annat än nöjda. Åkte sedan hem och lagade god middag till maken och mig. Kycklingfiléer först stekta i curry, ingefära, grön pesto och vitlök, sedan efter detta puttrat med vatten och sweetchilisås, fick filéerna dela form med en massa goda grönsaker och grädde! Gott blev det!

Som avslutning på kvällen blev det lite nätpoker - mysigt :-)

Nu har jag varit på promenad med min lille varg och får nog snart börja packa inför min lilla Stockholmstur i eftermiddag. Ska på kurs ang omvärldbevakning och ledningsstrategier. Späckad heldag blir det imorgon så chefen och vi andra tänkte ladda med en god middag ikväll :-) ! Stureplan here we come, haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0