Solen skiner

Japp, här sitter jag igen i vår sköna soffa. Har betalat räkningarna och det känns skönt att det är avklarat :-) Kom på liten Bobby med att gräva ivår säng! Givetvis är det totalförbjudet, vilket han mycket väl vet och maken till skyldig uppsyn får man leta efter *asg*. Nu ligger han snällt och vilar. Ser oskyldig ut, men jag vet allt... Inne i det lilla gulliga huvudet smider han lömska planer... Haha...

Det har varit hektiskt idag och jag hann inte äta lunch, vilket var mycket dumt. Jag SKA inte göra om det :-D  Haft möten och pass nästan hela dagen. Först om vår stora omklassning av böcker, liten paus, möte med forskningschefen som ville ha med mig i redaktionen till högskolans nya rapportserie (och visst ville jag det), rusade direkt därifrån till 2-timmars pass i infodisken, liten paus med ostmacka, därefter 2,5 timmars möte med Högskolans pedagogiska arbetslag där jag sitter med.

Strax efter fem rusade jag iväg till bussen - hade en hel minut tillgodo innan bussen skulle gå, men det funkade ju. Möttes av min snälla pappa, som hämtat liten varg och körde mig hem efter ett stopp vid affären. Pappa är guld värd!!

Hann även ge ledsen jobbarkompis en liten kram. Man BLIR ledsen när ens mormor går bort... Man FÅR vara ledsen även när gamla människor försvinner ur ens liv och det är helt ok att gråta på jobbet! Det är då vi, som även hunnit bli ganska nära vänner under de år vi jobbat tillsammans, kommer in och försöker lyssna, trösta, finnas. Love you, friend <3

Ska försöka få till en klipptid imorgon. Ser ut som ett skogstroll igen och så kan vi ju inte ha det!

Min dag, kul, spännande, strukturerad! Love it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0