Fredag 27 maj

Sitter i min mysfåtölj och njuter. En blandning av Ted Gärdestad, Fred Åkerström och Cornelis kommer ur högtalarna och förgyller kvällen. Bästaste FrkU är snart på väg mot Tysklands vilda marker där hon ska inhandla diverse goda drycker. Låter jätteroligt! En del av mig önskar jag tackat ja, men samtidigt... Det har varit hektiskt det sista och jag njuter så av att bara sitta i samma rum som min älskade älskade make... Som dessutom har MIN älskade vovve vid SINA fötter!! Inte ligger liten Bobby hos mig inte! Ibland lyfter han dock lite på ögonlocket och kikar så jag sitter kvar där han såg mig senast :-)

Har haft en bra dag på jobbet också. Fick en deadline förskjuten ÅT FEL HÅLL!! I stället för att jag hade fram till september på mig, så skulle ett underlag vara klart innan första juni! Ja, vad gör man? JO, fixar ett utkast iallafall... Jag har ju ändå möjlighet att gå in och kolla responsen även på semestern (som ju bara är en vecka just nu).

Jag återkommer givetvis med fler rapporter! Kraaaaaam på er alla därute... Och ha en underbar härlig helg - det ska jag ha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0