Bytt skepnad

har jag gjort idag! Från ett lurvigt skogstroll till en... ja... hmm... nåja, jag är nyklippt iallafall! Känns såå skönt och alldeles lockig är jag. Får se om jag får till frisyren lika bra hemma. Är rätt så nöjd med utseendet faktiskt - får duga :-)

Lördagens fest närmar sig med stormsteg och det ser jag verkligen fram emot.

För en gångs skull ska vi inte åka till stugan i morgon, fredag, utan passa på att tvätta och städa lite. Vi ska ju inte vara i stan så mycket under veckan som kommer. Vad gott det ska bli med semester!!




Kommentarer
Postat av: FrkU

Tips från coachen... töm ALLA maskinerna...

2011-05-27 @ 10:52:32
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0