29 maj - sju år...

Till M med värme och en väns eviga kärlek... Sju år har nu passerat och tänk att det fortfarande är lika obegripligt att du är borta. Det har blivit så att denna dag är en eftertankens dag. Det smärtar och jag kan fortfarande se ditt leende ansikte framför mig, men jag kan ändå inte vara annat än glad för de år vi kunde ses här på jorden. Fina M, du skulle ju varit här... Med din familj och dina vänner! Jag tänker dock ändå på dig och vinkar till dig där du sitter på ditt speciella moln och blickar ned på oss! <3

Kommentarer
Postat av: theresebjörkman, :)

Hej!



fin blogg :D



hur är det? :)

2011-05-29 @ 19:36:00
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0