Trött måndag!

Ja, lite trött och seg var jag allt i morse när jag skuttade upp ur sängen ca 4.30 i morse. Liten varg skulle lämnas på dagis och de dagarna är det väldigt gott att vara på jobbet tidigt. Så tyst, lugnt - ingen som hojtar i korridoren. Jag har egentligen inte så mycket emot prat och så, men ibland är det så skönt med tystnaden. Vissa dagar är det "surr" i öronen från tidigt på morgonen tills sen eftermiddag eller till och med kväll och då vill man givetvis gärna vila trumhinnan lite :-)

Idag var det kallt också så jag fick hjälp av bästaste FrkU att ta mig till och från Råssbyn. Underbart!! Tack, vännen!

Det lustiga är att jag, trots att det idag är måndag, redan längtar till helgen! Vid fikat var det fredagskänsla med massa skämt (och det var inte som häromdagen när bara jag och vår goa yngsta medarbetare var de som skrattade... Alla uppskattar tydligen inte NileCity, Solsidan eller Lorry/Yrrol - fniss). Jag var faktiskt jätteduktig och sa nog inte sååå många tokiga saker - just idag hehehe...

Det visade sig även att flera hade tänkt på den fasansfulla bjärvens öde :-) Att den lille rackarn kunde engagera så - det bjussar jag på!! Nu är det ännu fler som hejar, pratar och skrattar i vår korridor på jobbet - tänk vad en fest kan göra!

Ja, gott vin och god mat är ju ALLTID trevligt ... :-D Mums...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0