Spännande lördag

Idag är det en mycket speciell dag för idag attackerar MARS :-) eller om det är vi som attackerar Mars... Lite kryptiskt? Näääää.... Inte skulle väl jaaaaaaaaaaaaaaag...?

Sitter i min mysfåtölj med liten Bobby i famnen och Lilla Rosa framför mig. Tittar lite småilsket på min enda fungerande mobil och tänker fula saker om den. Det är min jobbmobil (som jag kan använda privat om jag lägger till prefix) och den strular. Dock måste jag ju ha den så länge. Har tagit sikte på en iPhone... Vi får se när det blir.

Älskad make är på promenad - jag har en del att göra innan kvällen kommer så jag stannade hemma. Hehehe...

Rapport kommer i morgon!

Kram på er och se till att vara rädda om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0