Prinsessa

Ja, ikväll ska maken och jag på stor baluns :-) Kompisen har fyllt 50... (Tänk att vi har såååå gamla vänner asg...) och har hyrt en stor lokal där festen ska pågå större delen av natten. Vi ska förära honom en flaska fin whisky - alltid populärt.

Jag har klätt mig fint i marinblått från topp till tå, målat mig och ser rätt så skaplig ut :-) För ikväll är jag prinsessan som ska dansa med min drömprins, min älskade man, hela kvällen och natten!

*ler*

Veckan som just gått har varit fantastiskt bra! Jobbet lika roligt som vanligt! Ljusa mornar, härliga kvällar! Har lärt mig allt möjligt! Att man ska skicka andra folk i hissen på jobbet innan man själv går in i den. De kan nämligen kolla läget därinne så ingen parfymindränkt människa varit där före mig... Det blir rätt så jobbigt att rusa in på kontoret sedan för att snabbt hitta inhalatorn... Men men.. jag lever iaf... Haha...

Har även lärt mig lite om braille... Massa braattvetasaker!!!

KRam på er
/PrinsessLL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0