Freeedag - och ett nytt inlägg!!

Tiden går så fort så fort och nu har jag fått klagomål igen för att jag inte uppdaterar ofta nog... *slokar med huvudet* ... Men ok, NU fick jag en liten lucka så jag i allafall hinner kika in på min lilla blogg. Sitter och tittar ut på snön som sakta faller här i Trollhättan. Veckan som gått har varit fylld av massa möten, födelsedagsfirande(n) och annat spännande. I lördags fyllde jag år och maken och jag hade en lugn go kväll med vänner. Vi åt, drack och spelade spel. Denna gång blev det Pictionnary och vi tjejer vann (som vanligt) ! Vilke total utklassning det blev och OJ så länge våra makar kommer att få höra om det svidande nederlaget :-D

På söndagen åkte vi till min äldste son, som också han fyllt år, och grattade honom. Han och tjejen har för övrigt varit tillsammans i tre år nu och förlovade nästan lika länge. Snacka om att tiden går fort!

Vi fick såklart träffa den lilla dammtussen Alice igen och hon blev totalt utpumpad av allt folk som var där...




I vanliga fall springer hon omkring och busar, eller chillar med en morot i mungipan (eller nåt sånt)



Hon är jättesöt, men givetvis inte lika fin som min egen älskade Bobby! :-)

Här på högskolans bibliotek gallrar vi nu för glatta livet, samtidigt som våra ca 92 000 böcker ska klassas och märkas om. Det är ett jättearbete, men så roligt!! Får akta mina kassa händer och armbågar bara.

Vi har haft möten om vår verksamhet och hur man bäst löser bemanningsproblem. Att föra verksamheten framåt är en otroligt spännande bit! Vill lära mig mer, vill veta mer om HUR!! 

Det blir mycket mer om detta framöver! Dessutom väntar och väntar vi nu på att det ska bli rättegång om det som hände min son på nyår. Advokaten har fått alla papper, men varken sonen eller tingsrätten har fått dem... Nå, min son uppskattar kontakten med målsägandebiträdet och DET är viktigt... Fortsättning följer även där.

Nej, dags att fortsätta jobba!

Kram på er alla därute och var rädda om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0