Snart snart...

Jag upprepar: Snart... är det semester!! Hur mycket jag än gillar mitt jobb, så finns det få saker som går upp emot en go semester med de som betyder mest :-) Umgås med barnen - när och om de vill, Umgås med vänner, grilla god mat, sitta och titta på kossor eller skutta på klippor... Att bara vara ledig... Så härligt. Det är detta iaf jag drömmer om varje år.

Fem veckor semester varav fyra tillbringas med älskad älskad make... Bröllopsdag, grillkvällar i stugan, invigasemesternfest i lusthus, liten tur till Halland, fjordfest med kollegor inklusive två blonda maskotar och däremellan det lugn som finns i en solnedgång...

Jag är lycklig... Så lycklig att det gör ont ibland. Livet kan ge smällar, men lyckan finns!


Kommentarer
Postat av: FrkU

Maskot var det jag.... Letar febrilt... men det blir väl leopard... Så GRRRROOOOOAAAW på dig....

Glöm inte... kubb...

2011-07-07 @ 13:55:22
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0