Semesterdag 1 :-)

Sovmorgon? -INTE då :-)

Min semester började med en självvald tvätt tid så här på måndagsmorgonen. Prick 7.00 slängde jag i första maskinen nu, kl 13.30, är jag äntligen klar. Nja... Eftersom tvätten inte var torr fick jag hänga det mesta här i lägenheten... Bobby ville sova de första timmarna, så han slapp tvätta. Han fick hjälpa mig plocka upp tvätten i stället.

Det var tydligen uttröttande eftersom han redan gått och lagt sig igen! Har hjälpt Mattias kolla efter lägenheter i Västerås via nätet och han har satt upp sig på ett antal, så håll tummarna! Håller också tummarna för att han ska komma in... Verkar lovande, men man vet ju inte.

Just det! Håller också tummarna för att min goa C ska få många besökare på deras husvisning i dag. När nu allt gått bra med besiktning av huset mm mm, så vore det inte alls kul om det inte kom så många. Det är dock ett fint hus och väl underhållet. Lycka till, mina älskade vänner och lycka till med ert nya boende! Det kommer att bli kanonbra för er!

Håller också tummar att det goa vädret ska hålla i sig. Även om det är lite blåsigt och halvklart, så är det ändå skööönt...

Så var ni än befinner er, mina vänner, och nu är ni utspridda, så önskar jag er en underbar dag! Ta hand om er och njut av solen, sommaren, varandra, ja... nu fick jag nog med allt- haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0