Julledigheten borta...

Och nu väntar jobbet i morgon. Ska bara ta lite influensavaccin först.. Inte kul alls, men det är visst nödvändigt - säger de som vet. Och när jag gjorde det senast gick det ju bra. Men har aldrig gillat sprutor.

Idag har vi varit på ett par promenader av typen längre och tack och lov att jag har broddar! Jag hade aldrig stått på benen hela vägen annars Haha... När inte ens en liten Jack Russell fixar att hantera sina fyra ben utan ser ut som Bambi på hal is, så får man vara tacksam för det lilla.

En riktig slappardag är det nu, med Vinterstudion - min kära Vinterstudio... Med skidåkning på olika sätt. Såå kul att titta på - särskilt som jag inte kan utöva sport själv.

Nu pratas det om FrkUs absoluta favoritsport: Bandy!!! :-D

Vi hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0