Time flies

Oj vad tiden går :-) Kändes som jag bloggade igår, men jag är fullt medveten om att så inte är fallet. Nu har min äldste son flyttat till egen lägenhet tillsammans med sin goa flickvän. Tänk de har snart varit tillsammans i tre år och varit förlovade lika länge haha... Är jätteglad för deras skull och var inte det minsta beredd på att det skulle kännas tungt dagarna efteråt. Fick världens kram av sonen när han skulle gå och tänkte att jag ska minsann inte fälla några tårar - särskilt inte som min svåger var med och hjälpte till... Det gick bra först, men när sonen vände sig om och sa hejdå till liten Bobby, så brast det. Konstig känsla det där... Glad, men ändå så ledsen så tårarna rinner...

Vi hörs dock av ofta och han har lovat säga till om det blir för ofta haha... I morogn, söndag, ska vi till dem och fika. Det ska verkligen bli hur kul som helst att se lägenheten, som alla andra redan verkar fått se... Bara jag i HELA VÄRLDEN som inte varit där juh... Men snart så :-)




Det ser väl fint ut!? Och NU längtar jag bara till våren och sommmaren!!

Ha en underbar lördagkväll! Melodifestivalen börjar ju!!Woho!

Kommentarer
Postat av: Kärun

E de där dom bor?? Gu va fiiiint!

2011-02-11 @ 10:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0