Söndag i februari

Liten Bobby leker med sin boll, make lägger golv i vårt nya rum och jag ser på NRKs direktsända sportsöndag. SVTs vinterstudiofokuserar just nu på alla olika SM som går just nu och det är jag inte intresserad av idag. Så det blev Norge!

Gårdagen blev jättemysig. Hos min goa kompis C med familj och vi drack champagne, åt god mat, drack gott vin, gott vatten och pratade länge :-)

Vi grattade yngsta dottern som just fyllt 11 (jösses min lilla skrutta) och missade till och med större delen av melodifestivalen. Fast vad jag har förstått så var det inte så mycket vi missade haha... Såg Danny. Den låten kommer säkert att slå fast jag gillade den inte. 

Nu är det snart dags att åka till min lille utflyttade sak :-) Rapport kommer Haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0