HURRAAA!!

Ja, som min lille Varg skrev igår, så fyller han fyra år. Idag för exakt fyra år sedan fick mamma Grannebyåns Terry-Len och pappa Wallaby's Jack Neo en kull med små godingar och lyckan var stor. En av de små busarna var min lilla Bobby (Grannebyåns Terry-Boss).

                     Mamma!

                Pappa!




Och givetvis fick den lille presenter och god mat. Leverpastej redan på morgonen! Inte illa.
Först fick han en fin tuggkrokodil!

Sedan en fin Dog Pyramid från underbara Nina Ottossons sortiment


Den fyllde vi med godis från

Vilket blev ENORMT populärt! :-) Tydligen bland det godaste han någonsin fått!!

Han lekte och lekte och kommer att somna som en liten lycklig vovve sedan. Just nu ligger han och tuggar belåtet på mumsigt tuggben! Vilken toppendag!!




Nu är det snart dags att ta en promenad i snön. Det blåser och är kallt ute, men inuti mig finns så mycket värme och lycka. Jag har ju min älskade älskade man och min lilla Bobby - och självklart, fast på lite håll, mina fina söner. Jag är allt lyckligt lottad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0