Gästbloggare!!

Tja, Bobby här...

Snodde mattes lilla dator och tassar ner några ord! För imorgon är det ingen vanlig dag inte, det är min fjärde födelsedag!! Har försökt tjuvlyssna för att få reda på vilka presenter jag ska få, men matte och husse bara viskar så ag inte ska höra. TYCKTE i allafall att de sa ngt om JÄTTETÅRTA med leverpastej och kalvkorv! DET skulle jag tycka om... OCh en boll och en massa tuggben! JA! Det vill jag ju ha!!

Och så tänker jag nog jaga en katt eller några kråkor. Ja, än så länge är jag bara tre och då tycker jag faktiskt att man FÅR sno husses fula, men goda, tofflor...

Nu kommer matte... Hjäääääääääääääääälp...

Kommentarer
Postat av: FrkU

coolt....

Min mamma pratade tyska när jag inte skulle förstå något.... kruxet var bara att den hon pratade med inte förstod tyska....



Hoppas du får en LÖVELY dag... massa kramisar...

2011-02-16 @ 08:47:11
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0