På senare tid

har jag hälsat på äldste sonen med flickvän i deras lägenhet i Vänersborg

har jag varit på ett par kurser i Stockholm. Visst är Fersenska palatset fint!? Ok, Grand Hotel är också helt ok...


image description

image description

Sergels torg är pyntat och fint!


har jag firat årsdag med älskad make - 13 år tillsammans nu! Tonåringar haha

image description

Myskväll bara vi två med god mat och dryck! Älskade make... :-)


har jag ätit underbart god italiensk mat!

har jag myst med min goa vovve! Efter mötet med italienska maten var han trööööött...

image description

Det är jag också nu och det är läggdags sedan länge. Imorgon, eller, ja... senare idag, blir det IKEA-mys med make.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0