Varmt och gott!

Ja, nästan väl varmt idag, men jag har kört igång ett antal fläktar så jag inte ska smälta bort i lägenheten! Jag är tvungen att vara i stan idag för att hjälpa son få ordning på allt som gäller skolan och nytt boende till hösten. Vi vet ännu inte om han kommer in, men det känns viktigt att vara här för honom nu. Hans lägenhet i Uddevalla måste sägas upp senast idag om han inte ska få mer dubbelhyror. Det här kan bli dyrt ändå. Men jag hoppas hoppas... Han behöver detta så väl. Komma bort. Utbildning och så småningom jobb. En annan tillvaro.

Så jag får hålla alla mina tummar :-)

Annars har semestern rullat på med rolig fest hos jobbarkompis (trots huvudvärk...) och besök av goda vänner vars tält nu väntar på att de ska komma tillbaka :-) Hmm... TÄNK om någon flyttar in när de inte är där och ser till det... Hmm... Man vet aldrig vad som kan hända vid stugan.

Mycket kubb har det blivit och eftersom två veckor återstår av min semester, så lär det bli mycket mer!

Underbara sommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0