Summertiiiiiiiiiiiime...

En vecka har vi kvar på semestern, en vecka kvar till att njuta ute i stugan :-) Stress och avslappning är en konstig kombination. Stressad pga sonens flytt till Västerås... Lägenhet är fixad, gamla lägenheten uppsagd, men finansiering, flyttbil... Gaaaaah!! Måste fixas! Sonen själv söker jobb som vanligt, är lite missnöjd med den nya lägenheten, men det löser sig. Klart att 19 kvadrat är väldigt lite, särskilt som det känns mycket litet redan nu med 23 kvadrat... Äh... Jag tänker nog för mycket. Jag ska lösa detaljerna till veckan. Och JA, jag banar väg nu. Detta MÅSTE gå vägen!

Avslappning skrev jag också om... Har ju inte visat så många bilder från vår sommar, men här kommer lite smått och gott!


En kall 1/6 i Fjällbacka



En underbar rhododendron!



Ett ställe att njuta...



Studentfirande :-)



Lek på gräsmattan!



Sommar på altanen!



Hundsnack på gräsmattan !



Färdigt för mys!



Bröllopsdag :-)



Date med 91:an i Halmstad!



Cool (eller nåt) på stugans altan! Och med denna fantastiska bild avslutas detta inlägg :-)

Men sommaren fortsätter! Underbart!!

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Härliga sommarbilder!! :)

2011-08-08 @ 19:21:55
URL: http://[email protected]
Postat av: FrkU

Sophia Loren.... jag säger ju det....

Coooool tan... eh... LL....

2011-08-09 @ 10:22:43
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0