Fortfarande semester :-)

Ja, eftersom iPhonen inte vill låta mig blogga, så får jag ta chansen de gånger jag kommer in till stan :-)

Helgen som gått var väldigt mysig. Vi hade vår årliga sommarfest - sammanlagt blev vi åtta personer det här året och det kändes alldeles lagom. Våra första gäster kom ganska tidigt, så vi fick hjälp med att fixa till regnskydd för grillen och lite extra tid att prata :-)

Sedan blev det välkomstbubbel! Gott! Lustigt var att vi tjejer (JA!! TJEJER!!) hamnade med våra vinglas på altanen medan männen fixade grillningen! Eftersom vi var så få kunde vi sitta på altanen, som dagen till ära var "inplastad" med partytältets väggar. Perfekt eftersom vi då slapp blåsten. För en gångs skull spelade vi kubb! Kvinnor mot män och VI VANN!! Trots att jag var med i laget... Råkade nämligen slå ner kungen vid helt fel tillfälle... Men men... Vi kom igen... Haha! Jätteroliga miner hade männen...

Vi pratade, skrattade och höll igång tills ca kl 3 på natten - nåja några åkte innan dess :-)

Morgonen efter vräkte regnet ned, men vad gjorde det efter en sån kväll!?!

Mina tankar är nu för det mesta upptagna med att försöka få ihop sonens Västeråsflytt. Blir snart galen! Men det löser sig nog...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0