Fredagkväll i vårt hem

Sitter hemma framför LillaRosa och har det bra. Ett glas rött guld står på bordet och jag studsar mellan tvättstugan och lägenheten. Det är ännu tidigt på kvällen, många underbara timmar kvar på dagen och jag år bra. Jo förutom att jag har resfeber förstås :-)  Ska på tjänsteresa till London och bara längtar ! Vi ska vara på British Library och Economic School of London (TROR det var det officiella namnet).

På söndag bär det av och onsdag kväll är jag hemma hos mina älskade igen. Lite konstigt blir det allt. Kommer att ringa på kvällarna för att få höra hans röst. Liten Bobby ska vara på dagis i ett par dagar eftersom husse ska jobba sent. Då kan det vara skönt att inte behöva dra iväg med den lille :-)

Ikväll blir det förmodligen "Så ska det låta" och sedan förmodligen lite nätpoker mot varandra - roligt!! Det senaste gångerna har jag slagit honom (fniss).

Ha en underbar fredagkväll och var väldigt rädda om varandra och er själva!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0