Fredag morgon

Det känns lite bättre idag. Har sovit ganska ok trots alla tankar som snurrade igår. Jag har jobbat intensivt ett par timmar redan och sedan terroriserat en god vän via msn :-D

Längtar lite till kvällen då make och jag ska ha mys. Ikväll tror jag vi ska ha varma mackor! Och lite gott vin till !

Visst hade det varit underbart att åka till stugan, men den här helgen ska vi fira min fina brorson som fyller 14 år i morgon. 14 år.... Ofattbart. Det är alltså så längesedan min bror fick kasta sig i bilen och köra till sjukhuset för att de små i magen måste ut akut. Det blev två pyttesmå killar, Rickard och Andreas. Tragiskt nog klarade sig inte liten Andreas mer än en dag, men han finns ändå i hjärtat! Fokus fick ligga på Rickard-pojken, som blev starkare för varje dag som gick och nu alltså varit tonåring i ett helt år! Det måste givetvis firas!!

Dags att återgå till jobbandet! Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: FrkU

Terrorisera?

Hmm... stakkas människa...

Men jag misstänker att motparten var en lika god kålsupare....



MYSPYS ikväll då.... GOA DU!!

2011-04-29 @ 09:49:20
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0