Ujujuj...

Jösses vad längesedan det var sedan jag skrev senast. Måste bli bättre på detta. Till mitt försvar kan jag säga att jag aldrig varit med om en mer hektisk höst. Massor massor på jobbet, mycket att ta itu med hemma.

Men, vet ni, jag lever och är glad! Höll på att bryta foten härom morgonen eftersom Trollhättans kommun håller på att arbeta så vi som kommer från bussen ska få en jättefin trottoar att gå på. Trafiksäkerhet! Jo, hmm... Då kanske man ska undvika att ha ALLA gatlyktor släckta i mörkret,  samtidigt som man gör små och stora otäcka hål i asfalten utan att ställa för skydd... Det gör lite ont att dra till dumfot som liksom ramlar ned i håla. Men den blev bara lite stel.

Liten varg har återgått till sina simturer efter den lilla skadan och det går så bra :-) . Massagen har han ju fått hela tiden ,så det måste ju vara skönt! Tänka att ha det så varje dag... Mmm...






Kommentarer
Postat av: FrkU

Välkommen....



You have been missed....

2010-10-15 @ 08:44:11
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0