Är glad, men trött

Nämen.. HEJ!! JAg är här idag IGEN! Det, ni...

Sitter i min soffa och känner mig nöjd och glad med livet.

Tänker på en del svängningar som varit sista tiden. På kommentarer på jobbet (inte just mot mig) om hur man använder Facebook, Twitter mm... Självklart ska man inte använda FB i negativ bemärkelse... Man  måste inte skriva hur trist jobbet är mm, för det kan till och med slå tillbaka mot en själv ... Exempelvis om man betänker att framtida arbetsgivare kan läsa. Jag för min del har lagt min sida på fb ganska strikt. Bara till vänner, medan andra lagt sina helt öppna. Jag har nu bestämt mig för att när jag skriver på FB så ska det vara tydligt m jag är ledig eller om jag sitter på jobbet. På FB har jag många vänner som är t ex lärare och jag anser att de ska veta att jag använder FB på min fritid. "Larv och Trams" kan jag skriva n'r jag inte är på min arbetsplats och då preciserar jag det.

Dömer ABSOLUT INGEN som gör på annat sätt. Och kanske tänker jag FÖR  mycket, men detta är som JAG vill ha det. Dagtid representerar jag ändå på något sätt min arbetsplats... Mitt Twitter tänker jag BARA använda i jobbrelaterade sammanhang - då ska inget annat komma från mig den vägen.

MEN på min fritid .. Ja DÅ tänker jag fortsätta göra EXAKT vad fasen jag vill.. För det är JAG. Kanske tänker jag fel, men det struntar jag i. Det är MITT liv och JAG bestämmer. Precis som ni, gullegrisar (ASG med tanke på de män som läser) bestämmer över ERA liv!!!

Ja, det var mina tankar en helt vanlig fredag, men NU LET THE MYYYYYYS BEGIN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0