Snööööööö

har det kommit i massor. Inte är det någon idé att klaga, men jag konstaterar helt enkelt att jag skulle uppskattat att det här vadret kunde väntat ett tag med att komma. Tycker om snö under dec och januari, men sedan kan det vara bra :-)

Var ju på Liseberg i lördags, vilket var såå mysigt. Vi var sammanlagt nio personer. Brorsan med fru och son, våra föräldrar och så Bj, äldste son med flickvän och jag! Liten varg fick vara på dagis. Vi började med att äta stort julbord och fortsatte efter ca en och en halv timma ut för att se vad nöjesfältet kunde erbjuda.

Det hade börjat skymma när vi kom ut och Liseberg badade i ljus. Vackert, så vackert. Maken och jag gick tätt intill varandra och kikade ibland på varann... :-)




Djur fanns också! Bl a gutefår som, till min stora glädje, gillade att bli kliade under hakan :-)




Det fanns även små kultingar som tyckte livet var grymt kul och renar med renbebisar :-)




Mysigt!

Till skillnad mot kvällen innan... Note to self... Det är INTE kul att tillbringa en fredagkväll på akuten... Även om det är tillsammans med en son. För att göra en lång historia kort, så smällde han i ilska igen sin ytterdörr och råkade klämma sina tår - stortån värst... Men inget var brutet - bara en massa blod. Så det kan bli.




Visst var den äcklig!?! Fniss... Och den blöder ännu... Efter fyra dagar! blä....

Inte bästa uppladdningen för Liseberg, men vad gör man inte för sina små :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0