Söndag igen :-)

Jahopp, där försvann en helg till! Trist, men sant. Fast... Trist, nej den var den INTE! Hade en underbar lördagkväll med väldigt goda vänner, som kom åkande med dotter! Vi åt och drack gott, spelade kubb (förlorade en massa gånger - snyft) och avslutade kvällen inomhus framför ESC. Mysigt var det!

Idag träffade Bobby på en fasansfull liten skalbagge. Min lilla varg låg i godan ro och nosade på något intressant i marken när han plötsligt FLÖG upp! Han stod helt stilla och stirrade förfärad på något som gick på gräsmattan. Det var en fruktansvärd varelse verkade han tycka!! Den var ca 1 och en halv cm lång och svart och den närmade sig hotfullt höger tass. Vargen backade och betraktade på avstånd skalbaggens väg bort från honom. Till slut var den utom synhåll och liten Varg kunde belåtet lägga sig tillrätta i gräset igen :-) . Faran var över!

Nästa helg ska i ha en myshelg bara maken och jag. Möjligtvis ska son med fästmö (som då är nybakad student) få komma ut en stund, men annars ska vi bara (inte så bara iofs) ägna oss åt varandra! Underbart!!  Jodå, vännerna vi tycker om er också, men någon gång då och då är det skönt att bara stanna upp och bara vara med den man älskar mest! :-) Vet att ni förstår ! Även om jag nu kan förvänta mig ett antal pikar om motsatsen Haha...

Måste ju också berätta att vi fått en ny familjenmedlem. En rosa! Min första riktiga digitalkamera! Woho!! Här ska fotas!!


Kommentarer
Postat av: FrkU

asgarv... skalbaggar ÄR farliga... och myror... fniss... Han skrämde MIG minst lika mycket förra gången, då den fasansfulla myran kom vankande...



MYs.. och ta vara på er...

Vi finns här sen.. såklart..!!!

2010-05-30 @ 21:23:56
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0