Överkänslig kanske?

Nämen... Är ni här IGEN och kikar in hos mig?! Vad kul! Välkomna! Sitter nu på bussen till jobbet och är SÅ trött. Om jag får gnälla lite, så kan jag berätta att det idag känns som att hela kroppen blivit överkörd av en ångvält! Men jag hoppas det blir bättre frampå dagen. Långt möte ligger framför mig med diverse presentationer, planeringar och genomgångar. Igår på ett möte hände något otäckt. En kollega fick väldigt hastigt ont i huvudet. Bara rätt och höll med båda händerna om pannan och bleknade. Hon berättade att det kom hemska attacker och hon behövde ta tablett... Men den hastiga smärtan som hon fick, med den beskrivning hon gav, gjorde mig kall och nästan tårögd... Det är om ett par dagar 6 år sedan en av mina äldsta vänner dog i hjärnblödning. Och kanske är det därför jag reagerar som jag gör... Hastig mycket kraftig smärta i huvudet... Jag VET att min kollega ofta har ont, men ändå... Självklart sa jag inte till henne vad jag tänkte. Det är ju inte så kul att höra att för kollega tänker på döden när man får ont i huvudet. Man har ju fullt upp ändå :-) Ja, jag är väl överkänslig... Fast jag tror ändå det är bättre man reagerar än att sitta likgiltig för varningstecken om det faktiskt är på gång något som är ännu värre... Nå, snart är jag framme, solen skiner och det är en underbar dag att ta vara på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0