Ännu en dag

har passerat och vad fort det gick!! Swoff, så var jag hemma igen! :-) Kidnappade min far som just lämnat liten varg hemma och åkte och handlade lite. Kom hem och sjönk ned i soffan. Försöker se till att min rygg inte utvecklar ett tokigt litet ryggskott, men tyvärr verkar den inte vilja samma som jag. Böjde mig ned lite för snabbt förut... Blev inte så bra, men till helgen och nästa veckas semester SKA jag vara helt ok!!

Kom på att jag inte visat bilderna från min stora stockstapling här, så det måste jag ju göra :-)

Slit och släp gör stockhögen stor


Sedan var jag ju tvungen att göra en till!!



Och en till!!





Hårt jobb, men någon måste ju göra det :-)

See ya'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0