6 år

I dag har det gått 6 år, M. Det känns fortfarande overkligt att du är borta, men inget kan förändra det faktum att du inte längre är med oss. Tänker på dig ganska ofta. För en vecka sedan var våra söner på samma bal. Din yngste och min äldste :-) .

Min son och hans söta fästmö hade fångats på bild av din D - utan att han hade en aning om vem han tagit kort på. D har ju bara umgåtts med min "lille". Livet går vidare för oss alla, men jag saknar dig. Kommer nog alltid att göra det.

Smärtan kommer självklart en sån här dag. Årsdag och himlen är blå. Tittar upp, skänker en extra tanke till dig där du sitter på ett moln, betraktar oss här nere på jorden och jag vinkar till dig.

Kommentarer
Postat av: FrkU

Så vackert....

Minns dagen.. jag me.. på mitt sätt.



Kram!!

2010-05-30 @ 21:22:15
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0