Snaaaaart

Snart, snart.... Är det semester! Bara en arbetsdag kvar! Underbart! :-) Men det blir MYCKET som ska hinnas med i morgon innan jag kan gå hem! Ok, det jag inte hinner får jag väl ta i när jag kommer tillbaka efter ledigheten.

Fint väder ska det bli också.

Idag har jag inte gjort  så många konstiga saker :-D . Dock vinkade jag glatt åt en person jag trodde var FrkU... Tills jag upptäckte att det inte alls var samma reg nummer som på hennes lilla röda pärla. Någon i bilen vinkade tillbaka iaf och då gömde jag mig snabbt...

Hmm... Vad har jag mer hittat på under iden som gått sedan förra inlägget... Har självklart varit i stugan :-) vilket betyder MYS på hög nivå!! Längtar tills på lördag när vi ska ut dit igen... Men innan dess blir det mat i goda vänners lag på fredag kväll!! Härligt.

Just det, idag fick jag även reda på att den "lille gullige pojken" som hotar min son, just har åkt i i buren igen på 3 månader! Woho!! TÄNK om han kunde vara kvar där... Men det vore väl för bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0