På väg hem igen

Jupp! Det är sant! Nu är jag på väg hem igen efter en lååång dag i Stockholm. Och om jag vetat om att konferensen skulle kunna sluta två timmar för tidigt, så hade jag nästan varit hemma nu... Suck. Meeen... Man kan ju terrorisera en del goda vänner i brist på annat :-D

Jag har nu facebookat, msnat, kommenterat blogg på ett ytterst oskyldigt sätt och sitter nu och bloggar själv - igen...

Dagen som gått har jag alltså åkt tåg, konferensat, tagit promenad i centrala Stockholm och kollat in förberedelser inför lördagens bröllop, kolliderat med Lasse Berghagen, fått en dumlur i örat, hoppat på tåg hem och hoppas vara hemma om ett par timmar.

Ska bli skönt att komma hem och sooova!! Och krama varg och make!!

 


Kommentarer
Postat av: FrkU

och du.. sen NÄR är du YTTERST skyldig...???!!

Funderar ännu på om det bara var JAG som tolkade in kommentaren på det där sättet.

OCH vad det i så fall beror på...??

Gah...

Men välkommen hem...

2010-06-15 @ 22:08:51
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0