Natt

Ja, nu är det natt och då borde man ju sova, eller hur?! Men inte då... Pigg som en rotfrukt gav jag upp försöken att ligga kvar i sängen och ger nu tvn en chans i stället. Sitcom på tv6. Ja, varför inte :-D. Såg vm-finalen i fotboll förut. Har inga särskilt varma känslor för något av lagen, Men hejade ändå glatt på Holland till att börja med. De körde dock med grymt fult spel, varför mina sympatier började svänga lite åt Spaniens håll. Vad händer då? Jo, de små spaniorerna börjar ge igen och matchen förvandlas till en symfoni av varningar. Visst, jag gratulerar gärna Spanien till segern, Men nästa mästerskap vill jag England ska vinna!! Om inte mitt eget älskade land är med såklart! Sov gott ni som kan sova :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0