Inte ett moln...

Nä, faktiskt inte :-) . Underbart här i stugan. Ligger just nu på en solsäng. I skuggan eftersom det blev för varmt i solen efter ett tag. Kallt bubbelvatten bredvid mig, make leker vid dasset, liten lurvig sak ligger vid mina fötter. Maken leker ja, VID dass. Han bygger nämligen ett slags golv som även ska funka som trappsteg för en liten kortbent sak som jag :-) . Livet e gott ... I går kväll när min älskade kommit från jobbet tog vi ett glas vin, satte oss ned och bara njöt av varandra. Blev lite ost och kex, mer vin - romantik och vi konstaterade återigen att vi har det gott tillsammans. Elva och ett halvt år har vi haft ihop nu och den harmoni jag känner med honom är underbar. På onsdag är det fyra år sedan vi gifte oss. Han e fin, min man... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0