Fyra år

Idag är ingen vanlig dag för det är våran bröllopsdag... :-)

För fyra år sedan blev vi man och hustru i Uddevalla kyrka :-) . Närmare bestämt klev vi ut ur kyrkan ca kl 15.14 ! En av de absoluta höjdpunkterna i mitt liv! Känslorna inom mig går egentligen inte att beskriva - enorm lycka, harmoni över att ha hittat hem... Det fanns bara vi... Kommer ihåg varje känsla, varje ögonblick inne i kyrkan.. Hela luften vibrerade av känslor, underbara känslor... Och de har stannat kvar hos oss, känslorna, vuxit med åren och jag är lycklig.

I morse väckte maken mig med en kyss och en bukett röda rosor - underbar början på vår dag. Nu ska jag laga maten och sätta vinet på kylning. I kväll bli det chilimarinerad fläskfilé, smörslungad vitlökspotatis och god kall sås.

Kvällen ska bli underbar i kärlekens tecken :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0