Dags att resa!

Japp, nu är vi på väg, maken och jag. Äntligen har även han sememster och det känns som om det är NU min semester börjar också. Just nu sitter vi på tåget til Stockholm och det känns underbart. Liten varg är hemma hos "storebror" och har det bra. Fast det kommer att kännas konstigt ikväll utan en sån liten vid fötterna... Han var ärligt talat ganska ynklig när vi åkte, så vargvakten fick muta med lite godis :-)

Nr vi kommer upp ska vi ta oss en go promenad till Hotel Esplanade där vi ska bo. Det ligger på Strandvägen, så snacka om drömläge. Å, vad jag har sett fram emot detta!!

Vädret verkar bli bra, annars är jag faktiskt lycklig och nöjd med att vara ute och åka med min älskade man utan att behöva tänka på något annat.

Vi hörs! Och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0