Skön söndag

men blev lite stressad  när jag för en kort stund trodde att det skulle bli super superkrångligt med nya hunddagiset. Tänkt på det halva natten :-)

MEN när morgon kom så var det ju faktiskt bara att ta itu med situationen, kolla ännu mer på olika bussalternativ och pjooooff! Ja, så tyckte jag att det lät när jag insåg att det faktiskt kommer att funka!!

Ännu bättre blir det ju de dagar då hunddagisägarinnan kan hämta liten varg! Ja, problem är till för att lösas - det gäller att se det positiva! ÄVEN när det känns så tungt som det gjorde när jag skrev mitt förra inlägg :-)

Idag är det slappardag. Sitter och tittar ut på snön som faller. Tycker det är gott att vara inomhus en stund nu.  Det VAR lite kallt i morse... -16. Men vintermys är så gott.

Imorgon är det jobbelijobbdags :-) Wohoooo!! För jag älskar mitt jobb !! *skuttar runt i mina älgsockar*

Kommentarer
Postat av: FrkU

Det brukar säga PJOOOF för mig me ibland...

2010-01-31 @ 17:19:09
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0