aaaaaaaand... I'm back!

Så har det visst gått ett tag igen sedan jag skrev - och jag som var så duktig ett tag och skrev varje dag... Men... så kan det bli när vardagen kommer och man helt plötsligt ska hinna med allt både hemma och på jobbet.

Våra nya studenter har kommit och det är alltid lika kul med välkomstdagar, även om det naturligtvis inte brjar lika många programstudenter nu på våren. Stod vid mingelbord i entrén och marknadsförde biblioteket! Många glada miner, men också väääldigt många trötta :-) Massor massor av information att ta in. ..

I går tog jag ut en semesterdag. Det blev inskolning på nya hunddagiset. Min lilla varg kom inte mer än innanför dörren förrän fem stora hundar fick syn på honom och började skälla. Lilla varg kröp ihop och såg såå ynklig ut... Det var INTE lätt att gå därifrån. JAg vände mig om i dörren och såg den lilla springa runt med en STOOR tik efter sig... Hon skulle tvunget ha nosen i baken på honom... Nå, jag gick och lämnade dagiset...

Efter ca fem timmar kom jag tillbaka. Möttes av en glad liten varg som kom springande mot mig med några stora hundar i släptåg :-)

Han hade såklart haft det toppen ! Det kommer att bli jättebra! Även om jag kommer att sakna hans nuvarande dagis.

Där ser man... Det mesta ordnar sig!!

Kommentarer
Postat av: FrkU

Klart det ordnar sig.. världens bästa matte fixar det...

men ... hru var det nu med valparna...?

2010-01-21 @ 21:51:17
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0