Massa GUUUUULD!!

Inte sååå väl uppdaterad blogg det här... Undrar vem som har den?? Lat människa...

Men här är jag igen! Sitter i soffan och ser på OS. Såå underbara dagar det varit, eller rättare sagt kvällar! Och så kul att se lite snö!! DEEEET finns ju bara på TV :-D

Många guld har det blivit och visst har "vi" chansen till fler! Och.. ja ni som känner mig gissar nog hur mina ben ser ut... Många blåmärken blir det, men man SKA faktiskt engagera sig!! Fniss... Fast kanske jag ibland lever mig in liite för mycket ... Härom kvällen råkade jag staka med armarna (JO jag försökte låta bli...!!) så maken höll på att få blåmärken, jag krafsade glatt med fötterna så jag inte skulle falla i de vassa kurvor som finns i skidspåren i Vancouver, jag har tacklats mot sarg, åkt puckelpist och backhoppning!! OCh då är det EGENTLIGEN jättedumt att det står ett soffbord som man kan slå sig på...

Haha... Únder sommarhalvåret hoppar jag höjdhopp, kickar fotboll och ibland boxas jag... Till en del andras förtvivlan... Det konstiga är att jag försöker låta bli. Har nog provat det mesta. Sitta på händerna, sitta på fötterna... Men det hjälper ju bara en stund ...

Av dessa anledningar så har även JAG tagit guld!! Har varit HÖGST delaktig i Sveriges framgångar. Tyvärr har jag uppenbarligen varit för dålig på att spela hockey...

Nu kom det en liten nytrimmad varg gående... Han och jag ska kolla in Anja Pärsons andraåk i storslalom. Vi tror tyvärr inte att chansen är så stor att vi tar medalj där, men alltid kul att titta!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0