KOLLA!! Tredje dagen på raken!!

Lite piggare idag :-) Och bara bra samtal med mina "små" (haha). Positivt på jobbet och kul att jobba - precis som vanligt. Fortfarande lite tokig rygg, men jag får väl göra ngt åt den. Amputation?? DET skulle nog se intressant ut...

Och nu är maken hemma!! Han stod och väntade på mig när jag kom med bussen och var precis lika go som vanligt. Har saknat honom - han har ju varit i stugan tan mig sedan i måndags och nu är det ju torsdag. I morgon åker vi ut igen tillsammans för en skön helg.

Sitter och kikar på lite bilder från förra året, närmare bestämt från exakt ett år sedan... Då såg min lilla fot ut så här:




Liten varg var ju relativt nykastrerad, så inte heller han var så pigg



Men, det finns ju bra saker med att vara ynklig... Man kan LIGGA ned och bli matad med popcorn av husse... :-)



"huuuuusseeeee.... jag är så liiiiiten och vill såååååå gääärna ha popcorn ju..."

Ja, en hel del händer på ett år och det är ju hur kul som helst att se på foton!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0