Gnällinlägg

Jag är TRÖTT på att jag (som mamma)  i princip bara duger när det gäller att få pengar eller när man behöver hjälp med saker man SKA klara själv som "vuxen"!! Annars låter det bara "jag är trött och måste sova" mm mm... Inget passar, man behöver inte hjälpa till mm mm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I kväll är jag ensammen eftersom min underbara make är i stugan (läääängtar) och blir ledsen när jag får skit för saker jag inte förtjänar att få skit för!!!!! Det är inte rättvist!! Jag gör verkligen så gott jag kan, men MÅSTE sätta gränser (som alltid). Jag är TRÖTT på det här!!!!!

Lite extra känslig idag eftersom jag har ont precis överallt känns det som... (SE mer gnäll!!! Jag har förvandlats till en GNÄLLKÄRRING!!). Är trött på det också!!!! Usch ska snart gå in och lägga mig hos liten varg.

Visst får man avreagera sig via bloggen ibland??!!??

Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0