Fruktansvärt...

Så har terminen dragit igång och jag skulle kunna skriva en massa roliga saker, men idag överskuggas det mesta av en kompis meddelande. Som en del vet, så lever min son under hot. Ett hot som inte känns så farligt just nu eftersom han som hotar sitter i fängelse. I alla fall ett tag till... Hans hanhund av rasen pitbull satt dock inte inne häromdagen. Han slet sig från sin matte, kastade sig över en liten 18-månaders hundkille, slet sönder hans mage och den lilles liv gick inte att rädda. Han dog innan hjälp kunde nås. Så fruktansvärt tragiskt. Och även om mitt hjärta blöder för ägaren av den lille. Så kan jag inte låta bli att tänka... Tänk om det varit ett litet barn... Illa nog med hund... Hemskt... Mina ögon tåras trots att jag inte känner människorna. Ja det var delar av min kväll. Roliga saker tar vi en annan kväll...

Kommentarer
Postat av: FrkU

Blir så ARG på sånt här....

Vet inte hur man kan komma tillrätta med det heller... SPÅNHUVUDEN kommer det alltid att finnas...



Vi ska väl vara tacksamma att den inte kommer göra det igen...

GAH!

2010-08-31 @ 13:11:31
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0