Dags att påbörja påskens äventyr

Är lättad och glad! Min älskade lilla varg ska börja på nytt dagis! Han har varit sååå stressad av att ha så många hundar kring sig och nu börjar nya livet. Med massage, simning och långpromenader på landet. Det blir liiite krångligare än nu, MEN så mycket bättre fr honom. Sa jag att jag är glaaaaaaaaaaad??

Sonen och jag har mycket försiktig vapenvila.... Vi får se vad som händer, men jag ber inte om ursäkt för min ståndpunkt.

Nu är det skärtorsdags kväll. Ag känner ett lugn, en lycka :-)

 

Sitter i vardagsrummet med min älskade man och min lilla varg, som sover i husses knäveck.

Njuter av en go kväll.

Kram!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0