Tankar om sniglar...

Var på väg till bussen och träffade ett antal sniglar på vägen. De såg ut att planlöst vandra omkring, men jag antar att de hade ett mål. Jag undrar nu ... Vart skulle de? Till någons trädgård? Till en slemmig liten polare?

DÅ kom tanken! Vore det inte bra om de små sniglarna hade blinkers i sina horn! Så man kunde se färdriktningen när de skulle svänga?!? Vad häftigt det hade varit!! Jag tror jag berättade i en tidigare blogg i våras om när jag träffade på en snigel med spetsrosett runt halsen (var i samband med studenten och man vet ju vad överförfriskade studenter kan hitta på...), så varför inte utöka tillbehörssortimentet för sniglar med blinkers!!??

Hmmm... Måste klura mer på det här!!


Kommentarer
Postat av: FrkU

Skyll på mig...mitt fel att du är utarbetad och får såna här tankar....



Mamma mia... librarian talar sniglar...

2009-09-04 @ 12:46:26
URL: http://frku.blogg.se/
Postat av: The Librarian

Nej då... Det var sniglarna som talade till mig... :-) Mooahahahaaa...

2009-09-04 @ 13:09:45
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0