Lite risig...

Mår lite risigt idag... Har faktiskt känt mig sådan sedan i lördags. TROR jag är på g med en förkylning, men ingen med knorr... Helt enkelt en vanlig hederlig förkylning!! :-)

Hade en såå kul helg med personalfest, standup for Science med Soran Ismael, dans och god mat! Och allsång! Kul!!! Vi (Kärun, Molly och undertecknad) gav upp vid ca halv två och begav oss hem till Molly där sängarna var färdigbäddade... Du e allt en ängel... Dock blev det ändå inte så mycket sovande - kan ju bli så när man sover borta. Att somna ca 2 och vakna ca 7 är ingen höjdare när man faktiskt hade chansen att sova mycket längre. Sedan blev det jobb! Öppet hus på jobbet med bl a Katarina Richardsson som höll föredrag om "Att föda ett barn för att rädda ett barn". Vilken människa... Tyvärr hann jag inte höra så mycket av föredraget, men tänker läsa boken och har sett familjen på TV. Rektorn trodde att ca 3000 personer besökt Högskolan under Öppet husdagarna - riktigt bra!

Det var såå skönt att komma hem till min man på lördag em. Vi slappade och sedan åt vi god mat - fläskfilé, rostade rotfrukter och bearnaisesås och vitlöksbröd. MUMS!!

Även söndagen blev lugn och efter ha varit ute med liten fin varg, fick jag hela famnen full av densamme i ett par timmar - DET kallar jag mys!!

Nu är det måndagkväll och jag försöker vila så mycket som möjligt så förkylningen går över snabbt!! HEhe...

I morgon ska jag på sjukgymnastik. Ska bli spännande och LUGNT!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: FrkU

ÅH JÖSSES.... Nån som har en munkavle ser sig förtvivlat om....!!!

Snälla NÅN...!!!



Hahaha.. du... det är dina klavertramp som gör dig till du...

2009-09-28 @ 20:12:19
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0